"Who is that girl?"


image description

Mitt namn är så mycket som Hanna Maria Mandelholm.
Jag föddes i Blekinge den 5 Januari 1996 vilket gör mig till 15 snart 16 år gammal och även nästan ett år äldre än Nisse *stolt*.
Jag kallas allt som folk kan komma på med ordet "Holm", "Mandel" och "Blond" i.
Vilket leder till Blondi, Kinderägg, Mandel, Mandelmassan (som jag dessutom heter på word feud) och liknande.

Jag bor i södra Sverige vilket mer leder till en liten håla mer känd som Sweden rock stället Sölvesborg. Förutom Sweden rock och ett och annat dåligt killebom är det rätt dött här nere och jag vill bara här ifrån helt ärligt.
Jag går i musikklass 9a tillsammans med Nisse och vi håller just nu på med en musikal som vi själva skriver, sätter upp och dessutom alla låtar hittills är både skrivna och kompade av oss själva. Vi genomför detta med två av dom bästa lärarna på Bokelund och med hjälp av massa företag som väljer att sponsra oss. :)
Lät det intressant så kan du bara klicka vidare till vårans klassblogg http://musikklassnioa.blogg.se

Jag vet inte vad jag ska söka efter julen så det blir en av alla dom saker du kommer få läsa från min sida.

På min fritid är kameran min bästa vän och såklart alla levande vänner också :)

Jag bor i ett ganska stort hus som är jobbigt att städa med mina katter Whisky & Signe som är på många av alla mina bilder som jag lägger upp någon gång.
Även min mamma 39år, pappa 43år, min lillasyster Lisa 12år och sen en syster Felizia i Helsingborg 13år.

Jag röker inte, jag dricker inte alkohol, jag snusar inte jag tar inget som en femtonåring inte borde ta och jag är aldrig ute efter ett :) Jävla ängel jag är va?
Jag ser ingen mening med det och de kommer ni säkert få höra flera gånger, jag har absolut inga problem med att kompisar röker vid mig eller liknande utan de är deras liv inte mitt så dom väljer sitt jag mitt som sagt.

I dom inläggen jag finns kommer allt med foton, resor, skolan, vänner, mode, musik och djur in i bilden. Och även en hel del massa fotboll :)
Och även massa mer jag har runt 15 kategorier med så allt går nig och hitta, och hittar du inte det du är intresserad av låt mig gärna veta det för ibland är det såna uppenbara saker som jag bara glömmer bort att ta med. :)

Undrar du något om mig så är det fritt fram att fråga jag svarar på det mesta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0