"Rock you like a hurricane"

Missa inte att vara med i Dagens blogg HÄR

Gårdagen slutade med en tröttis och somnade lite överallt faktiskt :)
Vi käkade på något ställa i Kristianstad, fick ta tåg både dit och hem vilket var segt.
Vi kom hem här elva pers och käkade tårta och lite sånt grejs innan klockan blev ett men då kom dom på att klockan bara var tolv så ja då somnade jag -.-'

Såg 17 again och somnade efter det, vaknade upp runt tre tiden av att katten låg som en lång fläskfile brevid mig och spann. Blev även väckt av den vid åtta av att den stod och slickade mig i örat.

Idag blire att hänga med Mojjsan och hennes ena halva av familjen och Bowla, men måste hinna städa lite nu innan och fixa till mig :)


Bjuder på en gammal random bild på Mojjsan & mig i början av sommarlovet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0