"Moves like jagger"

Ibland undrar jag vad killar tänker med.. dom undrar säkert vad tjejer tänker med men de är inte mitt problem att lösa deras, dom löser ju inte mitt.
Alltså jag undrar en sak tror killar på fullaste allvar att det räcker med att säga "Du är fin som du är" eller "oh vad söt du är" så faller man? För om ni andra faller på det så måste det vara något fel på mig för jag blir bara sur när folk säger så utan att veta något.

Jag håller mig till katter & choklad killarna får vänta för min del för nu blev jag sur på de där :)


Katten reagerar precis som jag över dagens killar (Hon ser Whisky längre fram om ni undrar hur jag nu tänker) fan vad stolt jag är över henne nu :)

Nej jag ska nog ta och sova eller något Lova kommer imorgon och ska leka med mig vet inte vad vi ska göra gå och handla fika kanske och ta en fotorunda där hon hamnar i fokus? :) Vi får la se.


Kommentarer
Postat av: Tomym

Sv: Tack ska du ha...



Bloglovin byte gör jag inte, men vill du lägga till mig så får du göra det.



Jag lägger endast till de bloggar som jag känner att jag vill följa, och ännu har jag inte hunnit läsa din blogg så mycket, men det ska hinnas med det med! :)

2011-10-31 @ 08:00:22
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0