"Drop it to the flor"

 GLÖM INTE ATT VARA MED I DAGENS BLOGG HÄR

Har precis laddat klart kameran ska packa ner den med pengarna och sen är de lite mindre än en timme tills jag blir hämtad så det blir att städa lite snabbt nu i en halvtimme och sen fixa klart det sista på tio minuter och dra :)

Kommer hem vid fem tror jag om ingen liten person ringer och umgås med mig men jau vi får se. Imorgon blire Noplugg och fotografering vad jag vet än men mer om det ikväll, tänkte ta allt om mina trix i kameran och sånt ikväll om jag orkar :)


Photo By Mandel.

Nu blire att städa klart :)


Kommentarer
Postat av: Gripen

Gud vilken vacker bild! Sv: absolut ska bara skaffa blogvin! :p

2011-10-30 @ 18:10:29
URL: http://sophiegripenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0