"Sunshine"

Hellu Sunshine!
Sitter och "mekar" med en design och header till min egenblogg tyvärr gåre segt med mejladress, bloggadress och sånt för kommer inte på något trevligt.. :)
Men men de kommer väll de med.

Skolan var chill, provet var mega lätt, förvånadsvärtlätt & på so:n ska vi nu ge oss in på de stora arbetet 1 & 2 världskriget snacka om hur lycklig jag är! (förvånande med en tjej som älskar krigets bakgrund och krigsfilmer?? de lär ni få höra mer om så fall.. Vet att min ena Släkting tycker de är skumt xD)

Har suttit lite med syrrans bilder och redigerat och resultatet blev en jävla massa kommentarer och gillningar på fb och en ny profilbild till syrran :)

Ska nog ut en runda och träna ikväll annars händer inget speciellt men håll ögon och öron öppna efter en ny blogg till mig :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0