Puss på rumpan, mihihihihi

Hej på er alla sötnosar ute i världen som läser denna konstiga blogg som är urkass på att sköta uppdateringen. Jag minns inte när jag bloggade senast, eller jo typ på Amandas födelsedag den 15:onde.. Skumt. haha tiden den går snabbt alltså.

Jag har pluggat järnet, skrattat sönder både de ena och de andra, varit på cup med mitt underbara lag två cuper dessutom och både gick skit bra! *stolt tränare*

Lörbycupen gick asssum!
Växjöcupen i Söndags kom ena laget 3:a och handa delad 5:a av jag tror de vae 30 lag så var skit stolt över dom.
Igår var det träning - fem personer var allt som var där ;) resten var skadade, hade utvecklingssamtal och var sjuka osv.

Igår förlorade jag även en släkting till det oförklariga så ja R.I.P 23 November 2011
De var därför jag inte har bloggar eller så. Har inte orkat pga de.

Idag firar jag ett år med Jimmy (Y) alltså vi har kännt varandra i ett år idag.

Om någon timme kommer underbara Lova och Jenny på en fika, några i klassen ska hämta korv och lite sånt :)
Var hemma idag pga gårdagen så har sovit och lite sånt idag.

Nu ska jag se fall jag hittar något att äta.

KRAMAR Mandel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0