"Oh fucking you"

Tejpad rygg, dödstrött, vill duscha men kan inte riktigt än, vill sova men kan inte förens jag duschat, hittar inte min tandborste (mystiskt försvunnen) och vet inte vad jag ska ha på mig imorgon :) Livet är toppen eller vad tycker du? XD Jag älskar det åtminstonde :)

Nu ska jag åtminstonde ut och träna tack vara min syster *svär högt* nej men stor kärlek till henne men lite jobbig ibland :)

Imorgon slutar jag tjugo i tre blir hem till farmor och käka lite snabbt och sen upp och hjälpa till med syrrans träning fick ett erbjudande igår att hjälpa till och självklart tog jag de med mig hem snackade igenom de med lite olika folk och tackade ja imorse fick redan jobb på lördag då dom har cup men det blir mega kul :)

Nej men vi hörs kanske senare eller imorgon :)
Tusen kramar


Bjuder på en bild på mitt första låtande skratt som mini :)


Kommentarer
Postat av: HANNA

lust att vara med på veckans blogg? :)

http://hannalovisasol.se/2011/november/veckans-blogg-1.html

2011-11-08 @ 19:26:10
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0