Lite snabbt

Tjena sötnosar nu äre så hära vet inte riktigt vad de e med Nisse vi har inte den kopplingen på de sättet so no ide (fick en fråga på min gamla blogg när detta kom upp så nu vet ni de och ni kan ställa era frågor HÄR inte i min gamla blogg)
Däremot så håller jag på med att skaffa en egen blogg som jag kommer finnas på antagligen samtidigt som denna ska bara bli klar med design och allting så kommer det göras reklam för den sen :)

Dagen har gått grymt snabbt har krattat löv, duschat och gjort mig total fräsch inför skolveckan och jag kan provet (Y) är jag grym eller? Nej men.

Som sagt jag vet inte vad de e med Nisse för vi har inte den kopplingen om man säger så.
Jag själv lever livet så gått det går när mycket rasar men ja jag tar och citerar min systers ord
"don't cry, say "fuck you" and smile."
Och ja det är det jag gör just nu :)
En egen blogg till mig kommer så småningom antagligen inom denna veckan ska bara fixa en grym bild till headern och lite sånt stuff först :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0